ADCA Forum
September 05, 2010, 06:43:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SMF - Just Installed!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Afwezigheid van onze vertegenwoordiger in de BVVF- vergaderingen.  (gelezen 100 keer)
pimpeltje
Held

Bekijk profiel
« Gepost op: Juli 11, 2010, 10:50:22 »

Hallo dar-leden.

Ik ben de Fly aan het lezen en zie dat Koen verschillende keren afwezig was op de BVVF-vergaderingen.
Mijn vraag is of er in de toekomst mogelijk is dat: als hij om de één of andere reden weet dat hij afwezig gaat zijn, in zijn plaats een DAR-lid naar de vergadering kan gaan?
We hebben maar één vertegenwoordiger en als die afwezig is hebben we niks meer te vertellen...en dienen we maanden te wachten op de FLY om te weten wat er beslist is....
Ik denk dat dat niet gezond is....We zijn toch met een 150 à 200 deltisten hier in België, aangesloten bij de BVVF of ook niet...maar het zijn wel deltisten die ook hier in België op de sites vliegen....

Graag een antwoord aub.

Sportieve groet!

pimpeltje
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 03, 2010, 09:44:32 »

Tot op heden nog géén antwoord gehad....
En wilde op de BVVF-site eens zien naar de resultaten van het Belgische kampioenschap deltavliegen....Niks ervan gevonden wel resultaten van....2008.....
Misschien eens vragen of ze de website wat willen up-daten we zijn ondertussen verder dan halfweg 2010...
Hello DAR/ DC are You still alive?
klaartje
Nieuweling
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 03, 2010, 11:09:09 »

dag dani,
zoals het hoort is het merendeel van de deltacommissie tijdens de zomermaanden actief met vliegen en ligt het vergaderdeel een beetje stil. 1 september komen wij terug samen (iedereen is nog steeds welkom op die vergaderingen, juiste uur en plaats zullen we later nog communiceren) en 2 september gaan we naar de Raad van bestuursvergadering van de BVVF om tot een nauwere samenwerking met hen te komen.
wij zijn intussen ook druk bezig geweest met het opzetten van een website zoals je weet, om communicatie en vergaderverslagen etc vlotter te laten verlopen en doorstromen maar aangezien we die ook aan de BVVF-site willen koppelen gaat dat niet op 1-2-3.
wat betreft de resultaten van het BK, ga nog is kijken zou ik zeggen!
namens de Deltacommissie,
klaartje (niet zo'n actieve deltist voor de moment)
pimpeltje
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Augustus 03, 2010, 02:32:58 »

Hoi Klaartje!

Dank voor uw antwoord!
Je schrijft:" niet zo actief op het moment"....ik zou zeggen wel actief maar niet zoals je het zelf zou willen!
Jij zou nu graag onder een vleugel hangen en daarmee actief zijn....dat gaat ge zeker terug onderhangen! Maar gezien je nu zo reageert ben je op een andere manier actief....en dat is er ook nodig!

Ik ben misschien wat aan de ongeduldige kant...maar de DAR, oeps, DC bestaat nu toch al langer dan 2 maanden mijn gedacht.
En juist, het is vakantieperiode voor de één en de anderen die hebben het net gehad.
Het doet mij goed te lezen dat jullie op 2 september naar de bestuursvergadering van de BVVF gaan...om tot een nauwere samenwerking te komen. ik meen één van de belangrijkste doelstellingen van de delta commissie.
Ik verwacht véél van jullie website die al héél lang is aangekondigd......aan gewerkt wordt, maar nog niet actief is. Maar hangt waarschijnlijk niet van één persoon  af, waarschijnlijk loopt de communicatie ook daar niet zoals gewenst. Ik zal geduldig blijven wachten en "een belletje doen rinkelen" indien nodig.

Ik ga sebiet nog eens kijken.....zondag was er niks te vinden dan dat wat ik heb geschreven: resultaten van 2008....of ik zou op de verkeerde "link" moeten hebben gekeken. ik meen dat die gegevens horen bij Competities....ergens anders ga ik die normaal gezien niet zoeken.

Wens u nog een prettige namiddag!
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: