|
JohanMinne
|
 |
« Gepost op: April 12, 2010, 10:52:29 » |
|
Hello, Ik heb mij een GoPro camera aangeschaft. Dit hebbeding is bedoelt om filmbeelden te maken van 'Extreme sports' zoals de advertentie het meldt. Tot nu toe heb ik 2 deltavluchten gefilmd. Ik luk er nog niet in om deze filmbeelden te editeren en er een bruikbaar filmpje van te maken. Wel kan ik enkele snapshots tonen, waaronder een buizerd die mijn radiogeleid vliegtuig aanvalt. Heeft iemand ervaring met het mp4 formaat?
Groetjes, Johan
|
|
|
|
« Laatste verandering: April 12, 2010, 11:31:09 door JohanMinne »
|
|
|
|
|
|
pimpeltje
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 13, 2010, 08:57:16 » |
|
 Ik heb géén ervaring met wat u vraagt...wat mij wel opvalt is dat ge u niet bepaald "geliefd" maakt bij de gevleugelden!? Ganzen op stang jagen, buizerds lastig vallen....wat zal het de volgende keer zijn?  ?  Toch wel spectaculair...een foto voor de BVVF of ADCA fotowedstrijd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pimpeltje
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 21, 2010, 10:22:05 » |
|
lukt me dus nog steeds niet die film te zien....als iemand weet waarom en hoe ik het kan te zien krijgen? Zelfs met de rechtstreekse link naar Youtube gaat het niet! Ik krijg telkens de melding: not found?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pimpeltje
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 21, 2010, 06:40:56 » |
|
EUREKA! Ben terug "online" ...en heb het filmke gezien!! Want nu staat de link rechtstreeks op uw boodschap Johan en daarvoor niet! Wel chapeau! Ik heb ervan genoten! Herinner mij bij deze beelden een aanval van 2 broedende kraaien toen ik desperaat op zoek was naar een hellingsthermiekje na het oversteken van de lac d'ANNECY. En toen ik dan eindelijk had gevonden begonnen twee zwartzakken van kraaien  mij aan te vallen...en die wisten begod goe dat ik van vlees en bloed was en niet mijn deltavleugel! Vier klouwens elders mijn geluk gaan beproeven en ook gevonden. Heb toen le petit tour du lac kunnen afmaken. En nu een filmke van onder uw mosqui met het evenement dit weekend! Succes gewenst!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Didier
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 21, 2010, 08:26:45 » |
|
Gewoon super Johan, dat mag gezien worden Allégekenterwavan, proficiat. dd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JohanMinne
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 21, 2010, 09:49:23 » |
|
Ja, zaterdag zal er gefilmd worden. Misschien met 2 cameras, (indien ik die van Klaartje nog kan ophalen) Ik hoop dat er nog wat piloten komen naar Liernu!
Groetjes, Johan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pimpeltje
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 21, 2010, 10:19:54 » |
|
Beste Johan, als ge wilt pik ik die camera op...met de fiets ben ik er op 20min. Ik zie wel met wie ik kan meerijden een zaterdag zodat ge die tijdig hebt! t' is maar een voorstel hé... Dani.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JohanMinne
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 03, 2010, 05:21:21 » |
|
Bon, ik zit nog steeds in de rats! Ik heb mijn laptop meer RAM geheugen gegeven (van 1 Gig naar 3 Gig)! Ik werk op een externe harde schijf! En toch heb ik nog problemen in Windows MovieMaker! Bij het 'Publiceren' van het project verdwijnt het beeld, het scherm blijft zwart na 2/3 van het filmpje! Johan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pimpeltje
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 04, 2010, 09:28:51 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kurt
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 10, 2010, 05:46:58 » |
|
Mss moet je eens aan jochen vragen of hij mss een idee heeft van wat er mis mee is. (Ik wil hem niet opzadelen met extra werk, maar mss heeft hij een richting waarin je moet zoeken). Hij heeft ook eentje. Persoonlijk zou ik denken dat je videokaart (grafische processor) niet voldoende groot is of snel, maar is natte vinger want ik ken er niets van. Mss eens proberen op een andere computer van vriend of familie? Volgens mij loopt er een of ander geheugen vol 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Juni 10, 2010, 05:53:50 door Kurt »
|
|
|
|
|
|
Woo
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 25, 2010, 10:53:43 » |
|
Johan, als je nog problemen hebt met windows moviemaker kan je misschien het gratis "pinnacle videospin" downloaden op www.chip.nlHet werkt ongeveer hetzelfde als moviemaker, maar kan rechtstreeks overweg met mp4-files. Windows moviemaker niet. (allé bij mij toch niet) Wim
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|