ADCA Forum
September 05, 2010, 07:04:12 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SMF - Just Installed!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Verzameling Belgische deltapiloten te Liernu op 24 april 2010  (gelezen 292 keer)
JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Gepost op: April 07, 2010, 01:57:14 »

Christof heeft de organisatie op zich genomen en vraagt om zijn bericht te vertalen en het bekend te maken op onze website en forum.  Groetjes, Johan.

Verzameling Belgische Delta-piloten te Liernu

Beste delta-piloten, het verschijnen van de eerste wolkenstraten heeft het vliegseizoen geopend. Als vervolg op de organisatie door de DAR in Maillen, met als doel het verzamelen en het her-dynamiseren van de Belgische piloten, stel ik voor om samen te komen rond een BBQ op zaterdag 24 april 2010 omstreeks 19:00 uur.
De BBQ zal vooraf gegaan worden door een vlieg-namiddag voor motorharnassen (type Mosquito e.a.) Het succes van deze bijeenkomst zal misschien leiden tot het opnieuw organiseren ervan volgend jaar, maar dan met een sleep-activiteit gecombineerd.
Het doel van deze organisatie is eenvoudigweg om samen te komen,, om contact te maken en nieuwe vriendschapsbanden te leggen.
Programma:
-   13:00 samenkomst voor de piloten en geïnteresseerden
-   Opbouw van de vleugels en het vliegmateriaal & discussie daarrond
-   Gemotoriseerde vlucht ieder volgens zijn eigen behoefte : locaal of cross (recup zelf voorzien)
-   Gezellige babbel over : meteo / gemaakte vlucht / organisatie vliegevenementen / startmethoden / toekomst delta in België
-   19:00 BBQ uitgevoerd door de quisto van het clublocaal te Liernu
-   Mogelijk om te overnachten (tent / camper / luxehotel (zelf te zoeken))
-   Voor hen die wensen te overnachten is het mogelijk om op zondag de vliegervaring voort te zetten vanaf de ochtendlijke uren

De BBQ wordt aangeboden door de keuken van het clublocaal aan 20 Euro per deelnemer.
Gelieve vooraf te reserveren door een mail te sturen naar mosquitof.gerard@gmail.com met uw naam / adres / GSMnummer

Datum 24 en 25 april 2010.
Te: centre ULM européen à Liernu, E 411 (afrit n°12 richting Sambreville, pijltjes "ULM").

Sportieve groetjes,
Christophe GERARD
JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: April 07, 2010, 02:04:42 »

Aan allen,
Enkele mosquitopiloten laten mij weten dat zij het samenvallen van deze 2 activiteiten betreuren.
In samenspraak met Rudy werd hetvolgende besloten:

A: De samenkomst van Christof gaat door op zaterdag 24 april en er wordt gewerkt op Beauraing op zondag. (Er blijkt op zaterdag ook een parapente-event door te gaan op Beauraing)
     Ofwel
B: De samenkomst van Christof gaat niet door wegens slechte weersomstandigheden en er kan ook op zaterdag gewerkt worden aan de tremplin.

Hopelijk kunnen wij het aangename (vliegen) aan het nuttige koppelen (startplaats herinrichten), en dit alles in hetzelfde weekend.

groetjes,
Johan
« Laatste verandering: April 07, 2010, 07:42:18 door JohanMinne » Gelogd
Didier
Held

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: April 07, 2010, 08:35:10 »

Zaterdag afhankelijk van 't weer messchien werken,
s'avonds reeds van begin maart afspraak voor jaarlijks
etentje met collega's en baas (tot in de kleine uurtjes???)
 Sorry héél slecht passend w.e. voor mij....
Zondag messchien wel helpen op Beauraing. Beschaamd Huilen Ik weet het niet
   dd.
JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: April 20, 2010, 04:14:03 »

HéHé! de vooruitzichten zien er goed uit!
Ik hoop veel piloten te ontmoeten op zaterdag 24 april te Liernu!

Tot dan,
Johan
« Laatste verandering: April 20, 2010, 04:20:36 door JohanMinne » Gelogd
wimvanertvelde
ADCA lid
Nieuweling
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: April 22, 2010, 08:27:07 »

Ik kom met vrouw en kind ook even piepen.  Daarna gaan we in de omgeving nog een wandelingetje doen denk ik.
JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: April 22, 2010, 08:53:57 »

Goed idee Wim, Bart heeft nog wat knutselwerk aan zijn FunFex, maar komt waarschijnlijk ook in de late namiddag.
De BBQ gaat niet door wegens te wijnig inschrijvingen, maar de plaatselijke keuken kan altijd voor een dagschotel of een snack zorgen.
Bij Oostelijke wind wordt er zeker gesleept in Maillen, daar zullen wij een low-level fly-by doen.
Groetjes,
Johan
JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: April 23, 2010, 04:32:46 »

Voor hen die de plaatselijke regels niet kennen, zie hieronder het kaartje met de aanvliegroutes en de verboden gebieden op cirquit-hoogte.  (of bekijk de volgde site : http://www.fed-ulm.be/gegevens/prak/ulip/pdf/EBLN.nl.pdf)

Johan
« Laatste verandering: April 23, 2010, 04:37:12 door JohanMinne » Gelogd
JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: April 26, 2010, 12:48:09 »

Beste piloten,
Er is gevlogen in Liernu!  - - > zie Logboek
Johan
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: