ADCA Forum
September 07, 2010, 11:04:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: SMF - Just Installed!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Samenwerking met de DAR (12/03/2010)  (gelezen 244 keer)
JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Gepost op: Maart 07, 2010, 11:24:10 »

Beste forumlezers,
Het ADCA bestuur vraagt een bijeenkomst met de leden van de Delta Advies Raad.
Al hun leden werden hiervoor gecontacteerd. 
Wij wensen het verloop van hun activiteiten te kennen en verder wensen wij ook om met hen samen te werken.

Het is mogelijk dat dit initiatief terug uitgroeit tot een algemene samenkomst van alle deltisten, net zoals een jaar geleden, toen de DAR-leden zich voorstelden.  Onze aanvraag nu, was bedoeld om in een beperkte vergadering bijeen te komen op 12 maart.
Ik kan op het ogenblik nog geen verdere info geven.

Groetjes,
Johan Minne

JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 11, 2010, 12:06:51 »

Beste forumlezers,
De vergadering met de DAR en het ADCA bestuur gaat door op vrijdag 12 maart om 20:30 in taverne:
      TUBBAX Turnhoutsebaan 84 te 2100 Deurne (Antwerpen)

Sportieve groeten,
Johan
pimpeltje
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 11, 2010, 10:32:29 »

Zal er zijn!
JohanMinne
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 16, 2010, 12:29:20 »

Beste forumlezers,
De vergadering waaring de DAR besproken werd, heeft plaats gevonden zoals voorzien.
Het verslag werd opgemaakt en aan de deelnemers voorgelegd.  Ik wacht nu op goedkeuring om dit te publiceren.
Tot spoedig,
Johan
jogo
Volwaardig lid

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 16, 2010, 10:11:26 »

Wanneer gaat die DAR operationeel zijn om ons vleugels naar de startplaats te dragen ?
pimpeltje
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 16, 2010, 11:40:22 »

Ha Jogo, zo kennen we u direct  Grijns

Alleen de DAR voor uw kar spannen om uw vleugel tot aan de startplaats te dragen, vind ik nu niet onmiddellijk een goed idee.
Is het niet interessanter deze bereidwillige mensen te motiveren om te zorgen dat we aan sites geraken met een startplaats geschikt voor onze vleugeltjes en niet enkel voor overvloedig gekleurde lappenstof?  Lachen
En niet die enkelingen die in de DAR willen "zetelen", maar met de hulp van alle deltisten met het hart op de juiste plaats als het kan?
Ze wijzen op mankementen in het reglement opgesteld door mensen die niet echt professionelen zijn in onze sporttak? En daaraan iets willen doen.... ik wens ze in elk geval moed, véél doorzettingsvermogen en het welslagen van hun voornemens.

Sportieve groet Johan!

jogo
Volwaardig lid

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 16, 2010, 12:11:42 »

idd. ik had me vergist met DAR dacht ik aan werksters,maar dit zegt Wikipedia over DAR:

Een dar is een mannelijke bij. Darren ontstaan uit onbevruchte eieren.De eieren en ook die van de werksters en volgende koninginnen worden gelegd door de koningin zelf.

De enige taak van darren is paren met de koningin. Na het broedseizoen worden de darren gedood door de werksters tijdens de grote 'darrenslacht'.

Merk op dat een dar dus geen vader heeft, maar wel een grootvader
pimpeltje
Held

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 17, 2010, 12:01:17 »

Lachen Grijns Grijns
Man ge zijt goe! En ik zou daar een zeer stoute repliek op kunnen schrijven.....maar, neen ga het toch niet doen.
Al moet ik hier toegeven dat ik toch wel een werkster ben! Ge brengt mij daar even in verleiding: een "darrenslacht"  Geschrokken Jezus nog aan toe!
Bon de lente is nu toch wel ferm in aantocht en die van de oude stempel beginnen dan als bezetenen met de grote kuis, want tegen Pasen willen ze in het nieuw staan blinken.....
Maar ik ben niet van zin darren te slachten, ze mogen van mijn part nog lustig rondvliegen....maar liefst niet te véél in mijne weg. Echt géén zin om mee naar Sand in Taufers te gaan vliegen....om te zorgen voor de plezante noot!   Grijns;)
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: