Auteur Topic: equihen  (gelezen 1219 keer)

Didier

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
equihen
« Gepost op: juni 08, 2015, 00:26:06 am »
Zaterdag is er gevlogen geweest op Equihen.

Herbert had mij uitgenodigd voor 'n vlucht met zijn ulm, we zijn naar Calais gevlogen en dan via Cap-Blanc- Nez naar Gris-Nez en Boulogne, boven Equihen was een rigid aan 't vliegen, de andere was juist geland.
Herbert is dan ook maar geland op het plaatselijk vliegveldje en we zijn goeiedag gaan zeggen aan de deltisten , na 'n praatje zijn we terug opgestegen richting Verlock en daar ook nog 'n tussenlanding gemaakt.

Daar keek ik van op, 'tis 'n privé terrein met allemaal buitenverblijven waar de mensen hun ulm,dpm of gyro in de garage staan hebben, met restaurantje, weldra 'n zwembad enz... chic zeg...de landings piste is er wel wat technisch, maar Herbert heeft het toestel er mooi neergezet en na 'n koffieke terug vertrokken richting basis.

De dag ervoor kon ik eventueel meevliegen met Johan, maar ik had al 'n afspraak, jammer... maar we hadden al eens samen gevlgen.

Nu ik zelf niet meer vlieg doet het deugd nog eens in de lucht te hangen door met vrienden te kunnen meegaan, het is echt genieten.

Langs deze weg wil ik ze beiden nog eens hartelijk bedanken.

grts DD.
« Laatst bewerkt op: juni 08, 2015, 00:28:37 am door Didier »

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
Re: equihen
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2015, 11:33:27 am »
DAT vind ik leuk lezen Didier en ik zou ook nog wat graag! Zijt daar maar zeker van! Als ik de thermiek wolken zien hangen met daar onder een zwerm vogels, bloed mijn hart nog steeds.

Koen

• Forumlid
  • Volwaardig lid
  • *
    • Bekijk profiel
Re: equihen
« Reactie #2 Gepost op: juli 04, 2015, 02:06:06 am »
:-)