Auteur Topic: BK DELTA!  (gelezen 1306 keer)

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
BK DELTA!
« Gepost op: april 20, 2015, 19:55:23 pm »
Beste deltapiloot!

Het BK zal in 2015 doorgaan onder de vleugels van de Dutch Open.

Dit vanop de Monte Cucco in Italië, tijdens de reeds vooraf gereserveerde week van 19 tot 25 juli.

De rangschikking van de Belgen in de uitslag van de Dutch Open zal de uitslag van het BK bepalen.

De Monte Cucco is een prachtige startplaats die toegang verleent tot een zeer uitgebreid vlieggebied.

Bovendien heeft Umbrië naast het vliegen ook nog heel wat andere vormen van dolce vita aan te bieden. We hopen dus de Belgische piloten talrijk te verwelkomen.

Inschrijven kan op  <http://tinyurl.com/dutch-open-2015> http://tinyurl.com/dutch-open-2015 of ter plaatse, in Sigillo.

CU in Italy!

Jochen Zeischka

Annet

• Forumlid
  • Nieuweling
  • *
    • Bekijk profiel
Re: BK DELTA!
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2015, 20:16:44 pm »
Dank je wel Jochen voor het posten van dit bericht. Ook van mijn kant wil ik jullie van harte welkom heten bij de Dutch Open op de Monte Cucco.

Jochen schreef "inschrijven via het online inschrijfformulier of ter plaatse". Graag inschrijving toch bij voorkeur vooraf via het online inschrijfformulier, dit zodat onze scorer de wedstrijd vooraf zoveel mogelijk al kan voorbereiden. Anders moet hij nog zo veel doen na de registratie. Betalen mag ook wel in Sigillo.

Zijn er nog mensen die zin hebben om vrijwilligerswerk te gaan doen tijdens deze gecombineerde wedstrijd Dutch Open/BK. Hierbij valt te denken aan chauffeuren, de retrieve coördineren en het helpen op de start. Graag je aanmelden via harm.annet@planet.nl.

Daarnaast is er een mogelijkheid om mee te rijden met de gehuurde bus vanuit Nederland. Deze zal waarschijnlijk vertrekken rond 6 juli en 27 juli terugkomen. Vrijwilligers mogen gratis meerijden, van anderen vragen wij een bijdrage in de kosten van 85 euro.....daarvoor kun je zelf nooit rijden.....alleen al voor tol ben je meer kwijt retour. Ook hiervoor je graag aanmelden bij harm.annet@planet.nl.

Ik hoop jullie in grote getale te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Annet Vieregge
Voorzitter sportcommissie KNVvL afdeling deltavliegen