Auteur Topic: xtreme xperience  (gelezen 3397 keer)

Tom

• Forumlid
  • Senior
  • *
    • Bekijk profiel
xtreme xperience
« Gepost op: september 15, 2013, 14:11:50 pm »
Beste vrienden,

Volgende week 22 september is het weer xtreme xperience te Boom. Wij zullen met Trike Valley demo's (aan de lier) en  workshops organiseren. Graag had ik nog extra hulp gehad. Als jij je geroepen voelt om te helpen, mensen aankleden, uitleg te geven, mee demo's te verzorgen op de leshelling, dan ben je welkom. Geef even een seintje via tom@trike-valley.be aub zodat ik je kan aanmelden bij de BVVF en de organisatie.
Wie met zijn eigen vleugel wil komen om zijn startjes te tonen (of te oefenen) op de leshelling kan dit uiteraard ook onder het mom van demo. Het is de bedoeling dat we zéér aanwezig zijn ;-) Ook beginners zijn welkom. Indien mogelijk geef ik in één ruk les.
hopelijk hoor ik van jou.
Tom Haagdorens
www.trike-valley.be
0032 474 474 632

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
Re: xtreme xperience
« Reactie #1 Gepost op: september 15, 2013, 14:41:45 pm »
Vertrek woensdag naar Buenos Aires voor bijna een maand. Zal dus een tijdje hoog en droog zitten boven de wolken om er te geraken en nadien terug thuis te geraken...als alles meevalt.
Succes op de helling!

Didier

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: september 15, 2013, 16:15:54 pm »
Sorry, alles is al georganiseerd, campingcar gehuurd enz... trekken met groepje naar coupe icare te st Hilaire. :-\

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: september 17, 2013, 12:25:02 pm »
ik wens jullie heel véél plezier in st. hilaire en leuke vluchten!

Didier

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 17, 2013, 17:04:04 pm »
Niet vliegen, ik ga met groep paramotoristen alles bezien, ik denk dat Johan G af komt om er eventueel te vliegen, ik kan m'n materiaal niet meenemen, campingcar is er niet op voorzien, ( gewoon uitstapje maken ). 8)

wimvanertvelde

• Forumbeheerder
  • Held
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: september 21, 2013, 16:33:27 pm »
Ik ga morgen met de familie een kijkje nemen.

Didier

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: september 23, 2013, 18:28:08 pm »
Voilà, w.e. zit erop, mooi weer gehad ginder met beetje bewolking en frisse nachten,4°, maar in campingcar valt dat mee.
Donderdag in de vooravond vertrokken en zondag nacht terug.
Spijtig dat mijn vleugel niet mee kon om mee te gaan vliegen tussen de warme luchtballons de zondag.

één domper op mijn w.e.,er was overeen gekomen met Edith dat terwijl ik weg was naar ginder zij mijn dikke vriend loik ging laten doen inslapen...ik mis mijn trouwe viervoeter al héél hard!

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: september 24, 2013, 10:21:21 am »
Dat geloof ik graag Didier. Maar daar is misschien ondertussen al een andere op komst!

Kurt

• Forumlid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: september 24, 2013, 14:55:11 pm »
Loik, je hond die op de mosquito happening was... wat had ie dan? Hij was wel oud enzo dat kon je zien.

Kurt

• Forumlid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: september 24, 2013, 18:53:26 pm »
Gezien op tv / pc: hier klikken

Didier

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: september 24, 2013, 20:57:12 pm »
Wel ja Kurt, hij was oud en zijn gewrichten lieten het afweten, hij kreeg alle dagen zijn pijnstillers en ik denk dat in de winter de gewrichten nog meer pijn doen, hij werdt angstig in donker mess. door minder goed zicht en nu worden de dagen juist korter...
En moet er toch eens van komen, ik denk dat het égoistis is van hem nog langer te houden, is voor mijn plezier, maar hij heeft pijn...

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: september 27, 2013, 17:51:43 pm »
Dat is zo Didier. een beest dat pijn heft waaraan weinig of niks meer aan kan gedaan worden, is de grootste vriendschapsdaad, hem uit zijn lijden helpen. Bij een mens moet men een hele papiermolen voorbij eer ge tot uw 'rust' kunt komen. De mens is voor zijn medemens soms beestig hard.

Didier

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: september 27, 2013, 20:33:38 pm »
Ja Dani, en daarom zullen Edith en ik naar 't gemeentehuis gaan om papieren te tekenen eens het zover komt we niet willen verder leven als een plant.