Auteur Topic: Gisteren zondag.  (gelezen 1960 keer)

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
Gisteren zondag.
« Gepost op: augustus 19, 2013, 10:57:29 am »
Hingen er prachtige wolken aan de hemel. zijn er die gevlogen hebben?

Kurt

• Forumlid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Gisteren zondag.
« Reactie #1 Gepost op: augustus 19, 2013, 22:18:35 pm »
Ja maar 's avonds alleen maar met mosquito, een uurtje.  Er hing onweerslucht over het midden van het land terwijl de zon scheen over de zeeuwse wateren. Je kon brussel zien liggen( hoge gebouwen) tegen een grijze lucht en de doelse koeltorens en de fakkel op linkeroever tegen een gele zonnegloed. In andere richtingen(zuid en oost) was het zicht slecht.
Bij de start was er maar weinig wind aan de grond. Ik had ditmaal gezelschap van een andere lokale vliegmaat(die zelf niet vloog).  Maar het ging zeer goed, ik heb me niet teveel laten afleiden. Wel over 100den meters moeten verplaatsen tot ik goed stond in de weides om te starten, wat zeer vermoeiend en vooral warm is zonder motorhulp. Het meest content ben ik van de nieuwe prop waarmee ik sneller kan vliegen met minder toeren. Ik kan zelfs niet goed volgas vliegen horizontaal omdat de snelheid al snel boven de 80 km/u komt.
« Laatst bewerkt op: augustus 20, 2013, 14:47:32 pm door Kurt »

Christophe

• Clublid
  • Volwaardig lid
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 19, 2013, 23:00:40 pm »
j'ai ete samedi a liernu mais pas possible de monter l'aile a cause du vent !

Didier

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 20, 2013, 13:33:29 pm »
ça va Christophe?, ne te plains pas, moi je n'ai que deux vols cette année je traine depuis des mois avec des problèmes de tendon
d'achille.