Auteur Topic: Pieter-dorp 2013 //// eerste helft van juli  (gelezen 3503 keer)

Koen

• Forumlid
  • Volwaardig lid
  • *
    • Bekijk profiel
Pieter-dorp 2013 //// eerste helft van juli
« Gepost op: juni 26, 2013, 22:29:08 pm »
Er was eens...in een land hier niet ver vandaan, een heel klein dorpje dat Chindrieux heette. En in dat dorpje stond elk jaar in de maand juli een klein volkswagentje, zo eentje van het schijtgroene type, steeds op dezelfde plaats, achteraan op het veldje van camping Saumont.

Welnu, beste vliegers en vliegerinnetjes, telkens als dat camionetje er stond dan waren de vrienden en discipelen van de man van dat camionetje nooit veraf. En wanneer ook zij aankwamen op dat veldje van die camping in dat dorpje van dat niet zo verafgelegen land, ontstond er als het ware een dorp in een dorp. En dat was tof. Einde.

De man van dat camionetje is niet meer, maar de traditie om op die plek samen te lachen, samen te drinken en vooral samen te vliegen leeft nog elk jaar voort. Dit jaar zal Pieter-dorp opgebouwd worden tussen 3 en 13 juli en natuurlijk is iedereen van harte welkom.

PS:

* Sinds vorig jaar heeft deze nieuwe uitbaters, maar je kan nog steeds vragen naar het Pieter-kortings-tarief.

* Vliegplaatsen: De camping is gelegen vlak bij de 'Col du Sapenay', een W-site, met een van de grootste landingsterreinen van Frankrijk. Ideaal om het stof van je vleugel te vliegel, om nieuw materiaal uit te testen of om je techniek te verbeteren. Ter afwisseling zijn er in de buurt zijn er nog een heleboel andere prachtige sites zoals: Les épines, Dent du chat, Col de la Forclaz (Annecy), St. Hilaire, ...

Stephan

• Forumlid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Pieter-dorp 2013 //// eerste helft van juli
« Reactie #1 Gepost op: juni 27, 2013, 09:31:11 am »
ik vertrek samen met het gezin (Inge, Sien en Seppe) naar chindreiux 5 juli late namiddag en blijf daar tot 13 juli als het weer meezit.
Indien het weer er super is blijven we wat langer anders trekken we door.

jogo

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 27, 2013, 10:49:16 am »
Terug van Dent du Chat / St Hilaire
« Laatst bewerkt op: juli 16, 2013, 08:20:56 am door jogo »

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juni 30, 2013, 22:29:15 pm »
Net terug van la Fraysinette: gelegen te Plaissance: tussen Millau en Albi in. De voorbije week heeft er behoorlijk véél wind gestaan. Misschien is te Millau 2 dagen gevlogen kunnen worden. Een zaterdag heeft het er geregend. Ik zit nog steeds met de naweeên van een hernia. Ik heb 1 auto tegengekomen waarom een delta lag en op een remorque een trike. Zie het niet zitten om nog eens eventjes 800 km te rijden. Even bekomen van de 1065 km net achter de rug.
« Laatst bewerkt op: juli 01, 2013, 18:39:54 pm door pimpeltje »

sportje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juli 01, 2013, 16:27:52 pm »
vanaf vrijdag ben ik er ook   8)

sportje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juli 24, 2013, 05:51:15 am »
ondertussen terug aan 't werk.

Ik had een goed gevoel bij mijn starts. Daarom eens aan Arnout gevraagd en van hem de bevestiging gekregen dat mijn start terug ok is. Problem solved !

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: juli 24, 2013, 09:14:10 am »
WIJ hier content DAT te lezen! Doet zo voort.....

Stephan

• Forumlid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: juli 25, 2013, 21:02:52 pm »
Ondertussen ben ik ook terug in Belgie.
3 weken goed weer gehad in Chindrieux. Leuke vluchten, leuk gezelschap,lekkere drank en eten, Goe gelachen. Wat moet een mens meer hebben????
o ja , juist wat last van de muggen gehad :-X

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: juli 26, 2013, 16:40:01 pm »
Ik hoop op wat fotomateriaal en enkele relaasjes van vluchten....kunnen wij de thuiszitters toch ook wat mee genieten.

Koen

• Forumlid
  • Volwaardig lid
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: augustus 14, 2013, 15:03:46 pm »
Ondertussen ben ik ook terug in Belgie.
3 weken goed weer gehad in Chindrieux. Leuke vluchten, leuk gezelschap,lekkere drank en eten, Goe gelachen. Wat moet een mens meer hebben????
o ja , juist wat last van de muggen gehad :-X

Perfecte omschrijving van de vakantie! Zelf heb ik echt vollenbak kunnen vliegen (3 op de Sapenay, 7 op de chat en 2 in St.-Hillaire op 15 dagen) en dankzij de ervaren mensen die er deze vakantie bij waren ook weer veel bijgeleerd. Zeker voor herhaling vatbaar!

pimpeltje

• Clublid
  • Held
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: augustus 14, 2013, 17:06:07 pm »
lees ik zeer graag!